گزارش برنامه تنگ شیشه به آبشاران + عکس

گروه کوهنوردی و طبیعت گردی اوج فرخ شهر

سجاد خرم زاده
گروه کوهنوردی و طبیعت گردی اوج فرخ شهر در این وبلاگ با برنامه ها و گزارشات کوهنوردی گروه و همچنین مسایل آموزشی کوهنوردی آشنا می شویم.

گزارش برنامه تنگ شیشه به آبشاران + عکس

در روز 26 خرداد 91 ساعت 4 صبح فرخ شهر ار به سمت منطقه چارطاق از توابع ناغان ترکر کردیم.

شروع مسیر راهپیمایی ما تنگ شیشه بود که چشمه آب بسیار زلالی از این تنگه به طرف رودخانه سبزه کوه در جریان است.

پس از صرف صبحانه به طرف ارتفاعات کو گورارمنی حرکت کرده و حوالی ظهرچشم انداز وسیع و جالبی از رودخانه دوپلان و کوه بز یه منی پدیدار گشت. با صرف ناهار و کمی استراحت گروه آماده پیمایش بقیه مسیر به طرف روستای آبشاران سفلی حرکت کرد مسیر حرکت با شیب نسبتا تند به طرف رودخانه منتهی می شود و درختان سرسبز کاج جلوه خاصی به این کوهستان بخشیده است.

قابل توجه اینکه به دلیل سختی راه و نبود آب در مسیر حمل مقدار مکفی آب و تجهیزات انفرادی مناسب و حتی المقدور راهنمای محلی مسیر با توجه به ناشناخته بودن این مسیر توصیه می شود

ساعت 8 شب به روستای آبشاران سفلی رسیدیم و از انجا با مینی بوس به سمت فرخ شهر حرکت کردیم.

نظرات شما عزیزان:

کارشناسی ارشد جنگلداری ایران
ساعت10:40---2 مرداد 1391
سلام لینک شدید مرسی

پوریا
ساعت10:41---1 تير 1391
بسیار زیباست .

درخت ها سرو کوهی (ارس) هستن به اشتباه کاج نوشته شده تصحیح شود
پاسخ:ممنون از اینکه مطالب سایت ما را دنبال میکنید حتما اصلاح میگردد البته سالیان متمادی اهالی محلی به این گونه گیاهی زیبا درخت ابل نیز میگویند منتظر انتقادات سازنده شما هستیم